· 

eerste lymfedrainage

Eergisteren had ik mijn eerste lymfedrainage bij SpaBar in Larnaca. Deze plek werd door de kliniek geadviseerd en ook aangeraden door lotgenoten. De sfeer is er goed; heel zen. Ik kreeg een behandeling van een uur van Justa. Het voelde heel fijn en kundig. Het viel haar op dat met name in de linkerkant van mijn lijf veel vocht zit. Om nog meer afvalstoffen op deze manier te laten verwijderen heb ik een nieuwe afspraak gemaakt, voor volgende week. Ondanks dat ik erna veel water dronk, merkte ik ook dat het vermoeiender voor mijn lichaam was geweest dan ik in eerste instantie dacht. Daar kwam ik de volgende dag achter toen ik toch maar eens mijn saturatie opnam en die was veel te laag. Gelijk weer plat dus en na een aantal uur trok het weer wat bij tot mijn "aanvaardbare covidsaturatieniveau".