· 

Derde Lymfedrainage

Omdat ook de lymfedrainage zo goed bevalt, heb ik besloten deze ook te handhaven. Een glas water voor en na de behandeling en altijd een vriendelijk welkomswoordje van George -die net als Justa- me bij mijn naam noemt waardoor het heel vertrouwd voelt allemaal. Het feit dat je niet in een afgesloten kamertje bent maar in een halletje de ruimte deelt met andere gasten, is geen enkel probleem. Elke behandeltafel wordt met een gordijn afgesloten, er wordt soms wat gefluisterd door de behandelaarster (bijvoorbeeld als je je om moet draaien) en je luistert naar ontspannende muziek; heerlijk. Mocht ik niet nog een keer komen wil ik dan in elk geval nog even langskomen om gedag te zeggen, drukt Jutta me op het hart. Ik kom graag volgende week nog een laatste keer want zoals Silke zegt is het belangrijk om naast de intensieve behandelingen ook even iets "liefs voor je lijf"je doen!